studio badań cati

Przedsiębiorstwa typu umożliwiają prowadzenie sprzedaży telefonicznej i rozmów z klientami opierając się o własne programy do prowadzenia statystyk. To doskonała szansa dla średnich firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.

Skryty rozmów

Skrypt dla konsultanta telefonicznego powinien zawierać pewne podstawowe informacje o tematyce rozmowy z klientem, lub ankietowanym.
Nie można wrzucić pracownika 'na żywioł', ponieważ w większości przypadków z takiej rozmowy nic nie będzie.

Skrypt to podstawa, ale nie powinien stanowić ograniczenia dla konsultanta, a postępowanie niezgodnie z nim, nie powinno być karane, zwłaszcza jeżeli rozmowa zakończyła się sukcesem. Często na nasz numer prywatny dzwonią ankieterzy z firm marketingowych, aby zadać kilka pytań odnoście nowości rynkowej, promocjach itp.

Jeżeli mamy czas warto na te parę pytań odpowiedzieć.

W końcu nie próbują nam niczego sprzedać, a jedynie zbierają pewne dane.

Oczywiście wiele zależy od czasu w którym taki telefon otrzymamy, ponieważ telemarketerzy mają straszne wyczucie czasu.

Szeroki termin: Marketing

Marketing to bardzo szerokie pojęcie obejmujące wszystkie działania firmy związane z promocją, badaniami opinii, reklamą.

Krótko mówiąc jest to temat rzeka, który stale się powiększa o nowe zagadnienia i terminy, ponieważ metod promocji (marketingu) jest coraz więcej i przybierają coraz to inne formy. Nowością może być np.

odwrócony product-placement, albo dość świeżym pojecie jest marketing internetowy.
Firmy marketingowe prześcigają się w swojej ofercie, aby oferować swoim klientom nie tylko dużą ilość usług orbitujących wokół marketingu, ale również ich wysoką jakość.

Badanie opinii klientów

studio badań catiWarto poznać swoich konsumentów bliżej, a przynajmniej ich preferencje, to co lubią, co ich interesuje.
Jest wiele możliwości, aby tego dokonać, ale na szczególną uwagę zasługują badania telefoniczne, ponieważ gwarantują bezpośredni kontakt konsultanta z klientem, który może powiedzieć o wszystkim co lubi, a czego nie w naszej firmie, usłudze, czy o naszym produkcie. Takie dane mogą bardzo pomóc w ogólnym rozwoju firmy, oraz zapewnić stały napływ nowych klientów, oczywiście jeśli tylko posłuchamy co nasi klienci mają do powiedzenia.

Koszt takich badań zależy od działalności, obszaru działania oraz kilku innych czynników.

Ogólnie jest to warta przeprowadzenia inwestycja w każdej średniej i dużej firmie, która ceni sobie opinie klientów i konsumentów..

Widok do druku:

studio badań cati

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: